Kokia gera proga šiandien pradėti pasakoti apie atostogas Maljorkoje – už lango baisi rudeniška dargana! Taigi, visai neseniai grįžome iš savaitės trukmės atostogų, o keliavome visi trys : aš, vyras ir mažylis. Gabrieliukui kaip tik prieš išvykstant suėjo keturi mėnesiai. Močiutės nerimavo, kaip čia su tokiu mažučiu keliauti, o mes sakome – požiūrio reikalas 🙂 Kaip nusiteiksi – taip ir bus. Mūsų vaikelis, žinoma, gana ramus, todėl jokių sunkumų keliaujant nepatyrėme. Pati, deja, nebemaitinu, todėl teko kas dieną apsirūpinti virintu vandeniu mišinukui, teko ne kartą keisti pampersus mašinoje (vietinės kavinukės tikrai nepasirūpina mamų su mažyliais apsilankymo patogumu), maitinti įvairiausiose vietose : paplūdimyje, ant uolų,  kalnuose ir pan. Kiekviena šita smulkmena kelionę padarė dar labiau įsimintina.
Kelionės metu beveik neįdegiau, nes net nebuvo kada degintis – turėjome išsinuomavę automobilį visą savaitę, ir stengėmės apvažiuoti ir pamatyti kuo daugiau salos. Gyvenome Al Arenal vietovėje, kuri, kaip ir daugelis turistinių miestukų spalio pabaigoje, visiškai mirusi. Turistų visiškai nedaug, kavinių ir parduotuvių taip pat didelė dalis uždaryta. Kartais einant galėjai nesutikti nei vieno žmogaus, kaip kokiam vaiduoklių mieste 🙂 Bet mums visai patiko, nes tuo pačiu ir nereikėjo stumdytis, bandyti kažkur prasibrauti su vežimuku ir išvengėme automobilių spūsčių važinėjant (na, nebent važiuojant per sostinę darbo dienos pabaigoje).
Taigi dalinuosi keletu vaizdų iš pirmosios dienos, o jūs, jeigu turite klausimų apie keliavimą su kūdikiu, rašykit, mielai smulkiau papasakosiu 🙂
Bučkis !

Suknelė – Lindex (panaši čiačia, čia )| Basutės – New Look | Akiniai – Warehouse (panašūs čia, čia, čia) | Laikrodis – Triwa | Rankinė – FAME