Tvarkiausi ir dėliojausi senų mados žurnalų krūvą, kuri vis auga, ir mažinti jos nesinori. Lietuviškieji L’Officiel viena šneka, o štai įvairių šalių Vogue –  visai kita. Ir kai pagalvoji, kodėl juos perkam, vis vartom prie kavos puodelio, ir paskui kraunam į begalinį bokštą? 
Manau, kad viskas anksčiau ar vėliau atsiremia į tai, kad šio amžiaus karta minta estetika ir gražiu vizualu. Kad ir tie patys Vogue žurnalai – velnias žino kiek puslapių su reklaminėmis įvairių prekinių ženklų kampanijomis turi praversti, kol pagaliau rasi vieną ar kitą straipsnį. Bet ant šių reklamų pykti negali, nes kai kurios jų tokios gražios, ir palieka daug gilesnį įspūdį nei galėtum pagalvoti. Praversti jų greitai nesinori, taip kaip perjungti tv kanalą pasirodžius reklamai. 
Taigi, kodėl kaupti ir neišmesti? Vienaip ar kitaip akį džiuginančių dalykų išmesti nesinori.
Dėl šios priežasties, nusprendžiau dar trumpai atsigręžti į praėjusius metus ir prisiminti man didžiausią įspūdį palikusias mados reklamines kampanijas. O dažniausiai mano akį patraukia šiek tiek siurrealistinės, labai grafiškos ar kuriančios išskirtinę nuotaiką, jausmą.

O kokios reklaminės kampanijos patraukia jūsų akį?