Šiandien būtent toks bus mano pirmasis įrašas – apie moterišką indėlį į šeimos pasiruošimą šventėms. Daug apie ką postringauti net nėra – viskas puikiai pavaizduota Kalėdinės LIDL kampanijos video. Pasiruošimas šventėms dažniausiai natūraliai krenta ant moterų pečių, ir šioje kampanijoje į tai pažiūrėta labai smagiai ir originaliai (beje, nepastebėti super stilingo kalėdų senelio taip neįmanoma!), todėl labai kviečiu pažiūrėti. Čia Santa Clara – tos stiprios, viską suspėjančios padaryti, moters simbolis.

Aš iš dalies džiaugiuosi, kad kol kas ant mano pečių nekrenta absoliučiai visas pasiruošimas šventėms (bent jau ne šventinių vakarienių ruošimas). Namus tikrai puošiu, dovanas perku ir pakuoju, rūpinuosi skaniais ir Kalėdomis kvepiančias kepiniais, bet kadangi šventinių vakarienių valgyti tenka važiuoti į skirtingus miestus, ir dažnai pasirodome labiau į vakarą, tai stalai jau būna nukrauti valgiais. Suprantu, kad kada nors ir aš galėsiu pasikviesti visą didelę šeimyną prie šventinio stalo, parodyti ką gero sugebu nuveikti virtuvėje, bet kol kas, nerealiai džiaugiuosi tuo „pereinamu laikotarpiu“, jeigu galima jį taip pavadinti. O kaip jūs? Kiek pasiruošimas Kalėdoms atima laiko ir pastangų jums?

Jus kviečiu pasidalinti patirtimis, o dėl rytdienos pasufleruosiu, kad laukia daugybė namų dekoravimo idėjų!
*sponsored by LIDL Lietuva