Dažnai naršydama internete atrandu ką nors naujo ir įdomaus, kartais pavyksta ką naujo išgirsti ar sužinoti, galbūt ne visai naujo bet įdomaus, galbūt kažką seno bet labai sužavinčio ar sudominančio, ir norisi viską kažkur kaupti ir dalintis atradimais. Kiekvienai smulkmenėlei atskiro blogo įrašo nerašysi, facebook puslapio irgi negali užkrauti neribojamu srautu.
Gimė idėja, kurią įkvėpė buržujaus penktadienio internetai, kuriuos visada labai smagu peržiūrėti ir sužinoti kas linksmo vyksta pasauliniame interneto tinkle, nes visko sužiūrėti pačiai nelabai įmanoma. Minėtųjų penktadienio internetų nurungti net nesiruošiu, greičiau čia bus mergaitiškas jų papildymas, kur rasite pasaulines ir Lietuvos mados naujienas, gandus, smagias reklamines kampanijas, naujų brandų apraiškas, must have daiktus įkvepiančius DIY projektus, filmų treilerius, muziką ir šiaip viską ką įdomaus rasiu ar kur pavyks sudalyvauti 🙂
Taigi tokio įrašo galite laukti penktadieniais, tik kol kas nežinau ar čia bus savaitinis reikalas, ar kas kokias dvi savaites, bus matyt kaip seksis kaupti medžiagą 🙂
Enjoy!
1. FrontRowNeblogas facebook puslapiukas su Baltijos šalių mados naujienomis. Galbūt net gi daugiau įdomus ne dėl turinio, bet dėl žmogaus, slypinčio už redaktoriaus pozicijos (Šio išskirtinai atrodančio vyro nepastebėti Mados Infekcijoje buvo neįmanoma).
2. Body Talk. Visi socialiniai tinklai, blogai bei žurnalai jau mirgėjo nuo Body Talk bodžių nuotraukų. Aš nespėjau įšokti į tą traukinį pasidalinti žinia (o gal ir gerai, juk neįdomu skaityti tuos pačius spaudos pranešimus visur?), bet dabar jau galiu užsiminti (jeigu dar kažkas nematė negirdėjo), kad merginų duetas jau ruošiasi paleisti pavasarinę bodžių kolekciją. Merginos, greičiau! Galbūt taip pavyks tą sniegą išprašyt iš Lietuvos?
3. Kavalierius. Super žavinga nauja el.parduotuvė, pilna gražių vyriškų vintažinių drabužių bei aksesuarų. Jie turi dar ir blogą, kurį manau bus labai įdomu pasiskaityti karts nuo karto. Jeigu nesate vaikinas ar vyras, ir tokio neturite, ten užsukti, arba aplankyti jų facebook puslapį verta vien jau dėl nuostabiai charizmatiškų tekstų, kuriuose „kalba“ pats kavalierius – savim pasitikintis, besimėgaujantis gyvenimu bei visada stilingas žavuolis – toks, kokio įvaizdį ir padeda kurti kavalierius.lt . 
4.  Alexander McQueen 2013 pavasario kolekcijos bitiškai koriška gražuolė rankinė. Tobulumo viršūnė. Prakeikiau style.com už tai kad ją pamačiau, užsimaniau, bet žinau kad vistiek neturėsiu.  
5. Maybelline Color Whisper – top’as mano kosmetinėje šią savaitę. Paryškinu lūpas švelniai rožiniu atspalviu nesvarbu ar einu į parduotuvę ar į renginį. Nepatiko tik man pakuotės dizainas, vakar juokėmės kad atrodo lyg pigus žiebtuvėlis. Žinot kaip būna kai pradedi iš laiko patikrintų dalykų išsidirbinėti – nori kaip geriau, o gaunasi kaip visada.
6. EII. Mūsų mielosios Ievutės ir jos draugių projektukas. Kaip dar gali norėti kišti nosį į manodrabužiai.lt , kai eiiiii kaip daug čia stilingų dalykėlių! Idėja, išpildymas, pateikimas – viskas puikiai. 
7. Meilės Istorija. Šiuo metu mano pats mylimiausias veido kremas, per savaitę išgelbėjęs mano odą nuo visiško baisaus išsausėjimo (o patikėkit, buvo baisiai). Nesiruošiu imti jokio kito, bent kol nenutirps sniegas. 

8. LostFriday. Vos prieš kelias akimirkas net šoktelėjau nuo kėdės pamačiusi ant facebook žodžius : „LostFriday is back to men’s fashion business!“. Šį kartą galime pasigrožėti vyriškų marškinukų įvairove, į kuriuos šį kartą buvo sutelktas LostFriday kūrėjų vaikinų dėmesys. Ech kaip man patinka tai, ką darot.
9. Grupo Cortefiel. Šią savaitę teko sudalyvauti PC Panorama vykusiame keturių naujų prekinių ženklų pristatyme. Grupo Cortefiel atidarė keturias, pirmas Lietuvoje parduotuves Cortefiel, Pedro del Hiero, Springfield ir Women’s Secret. Ploju katutėmis vien dėl to, kad buvo didelis noras parodyti, surengti šventę, ir pademonstruoti kokį įvaizdį kuria naujieji prekiniai ženklai. Taip pat smagu kad pakvietė asmeniškai ir mane, kad padovanojo smagių smulkmenėlių. Tačiau visiškai nesmagus buvo vedėjo pasirinkimas – Vytenis Sinkevičius nė iš tolo neprimena žmogaus, tinkančio vesti mados renginį (jau po dešimties minučių norėjau pririšti jį prie dekoracijos ir užkišti burną batu), ir absoliučiai nesmagus modelių žiauriai dirbtinis maivymasis norint sukurti a la valiūkišką nuotaiką. Galiausiai likau nesupratusi, ar tikrai reikėjo to viso „šou“ , tam kad atidaryti naujas parduotuves, ypač kai drabužiai buvo visiškai neįsimintini.